AOPD angajează asistent/ă de proiecte
TERMENI DE REFERINŢĂ
Titlul funcției: Asistent/ă de proiecte
Perioada de angajare: martie – decembrie 2022, cu posibilitatea de extindere.
Informație Generală:
AO „Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova” (AOPD) este o rețea națională de organizații ale societății civile care promovează incluziune și drepturile persoanelor cu dizabilități. Actualmente AOPD include 53 OSC-uri.
În anul 2022, AOPD a inițiat implementarea Planului Operațional „AOPD – monitorul și promotorul drepturilor persoanelor cu dizabilități” cu suportul instituțional oferit de IM Swedish Development Partner Lund Sucursala Chișinău.
Obiectivele principale ale Planului operațional sunt:
- Persoanele cu dizabilități, OPD-urile și OSC-urile din domeniu își revindecă drepturile prin participare la procese decizionale și monitorizare;
- Organizațiile membre ale AOPD consolidate, durabile și dezvoltă parteneriate urmare formărilor;
- Atitudinea comunității și percepția persoanelor cu dizabilități este bazată pe drepturi și demnitate umană.
Pentru buna desfășurarea a activităților Planului și atingerea obiectivelor propuse, AOPD va angaja asistent/ă de proiecte.
Responsabilitățile asistentului /tei de proiecte:
- Elaborarea documentelor ce țin de implementarea proiectelor: rapoarte, planuri, demersuri, termeni de referință, procese verbale, etc;
- Oferirea suportului logistic pentru organizarea activităților proiectului;
- Expedierea și monitorizarea corespondenței cu partenerii, membrii, autoritățile etc;
- Stocarea și sistematizarea documentelor de justificare conform activităților proiectelor, surselor de verificare.
- Organizarea activităților de achiziții, întocmirea documentelor conform procedurilor de achiziții, stocarea ofertelor;
- Cartarea sistematică a paginilor autorităților, platformelor de consultări publice cu scopul identificării proiectelor relevante și elaborarea tabelelor lunare de cartare;
- Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectelor, precum și altor activități relevante postului;
- Asigurarea comunicării, informării și suport membrilor AOPD conform obiectivelor planului operațional.
CALIFICAREA ȘI PREGĂTIREA PROFESIONALĂ:
- Studii superioare în unul din domeniile: asistență socială, psihologie, management, drept sau un alt domeniu relevant;
- Abilități și cunoștințe profunde de operare a MS Office (Word, Excel, Power Point etc);
- Cunoașterea limbilor română / rusă;
- Experiență de lucru în cadrul proiectelor;
- Abilități de analiză, sinteză, raportare;
- Capacități de organizare a evenimentelor și elaborare a documentelor (scrisori, demersuri alte documente relevante activităților proiectului);
- Abilităţi bune de comunicare şi experiență de muncă cu organizațiile neguvernamentale;
- Abilități de lucru în echipă și independent;
- Capacitatea de a lucra în termen-limită și de a realiza sarcini multiple.
Calități personale:
Spirit organizatoric, punctualitate, responsabilitate, inițiativă, flexibilitate, tact şi principialitate în lucrul cu membri, parteneri și vizitatori ai AODP.
Termenii si condițiile de activitate: Asistentul/a de proiecte va fi angajat/ă prin contract individual de muncă și va raporta managerului organizației.
DOSARUL DE APLICARE VA CONȚINE:
- CV-ul candidatului;
- Scrisoare de intenție.
Candidații/candidatele vor expedia dosarele la adresa de e-mail: galina.climov@aopd.md, cu mențiunea „Concurs asistent/ă de proiect”, până la data de 10 martie 2022. Detalii la număr de telefon: 079 222 505.
Pentru interviu vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.